Hayır değildir. Fırsatçılık diye bir olay yoktur. Bunu ekonomiden anlamayan yaşlılar ağzına sakız olsun diye söylüyorlar.
Ayrıca ucuz olan yeri görüyor biliyorsanız oradan alırsınız.
Örn. 1kg çay a firmasında 100tl, b firmasında 20tl. siz a firmasına gidip neden 100e satıyor mu diyeceksiniz? bye gidip 20tlden alacaksınız. burada da sıfırı 500k mı evet ise gidip oradan alacaksın. her şey bu kadar basit.