Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam gibi bir yönetim ve denetleme olsaydı bunlar olmazdı.

Demek ki istiyor ve alıyor gibi bir durum pek yok hocam. Bayiler çip yalanıyla milleti oyalarken stoklarında bir sürü araç yatıyor. Hep el altından galerici ve al satçılara araçları verip el birliğiyle piyasa yükseltiyorlar. Aksesuar adı altında 50-100 bin lira elden istiyorlar bide yüzsüz yüzsüz.

Çip krizi var da aylardır ülkeye araba girmeyecek kadar değil. Otoparklar, arsalar sıfır araç kaynıyor.
DdDııııııjjjj güjjjlllerrr yaapppiiiiyorrr hepziii resiisssii innndirrmekk içinnn çip kirizi bahane araba stoğu şahane reissizii indirmekkk efffsane diyorlar dıjjj güçççlleyy