bundan 1 yıl önce 2.500 tl olan kirayı 1.100 tl den verdim. Yeterki kafa ağrıtmayan bir kiracım olsun istedim. Aradan 1 yıl geçti, ve evin olduğu bölgede 5.000 tl altı bir daire kalmadı... Kiracımı yine zor durumda bırakmamak adına, kirayı 2.000 tl yapalım dedim fakat kiracı %25 den fazla artıramazsın diyor
yani iyi niyetimi kötüye kullandı... Önerileriniz varmı?