• 05-12-2022, 03:31:38
    #37
    AndroiDeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyilik yapılan kiracının insanca karşılık verdiğini hayatımda görmedim
    Ben varım.
    Ev sahibimin hiç kira için ben çağırmadan kapıma geldiğini görmedim.
    Yeri geldi 2 3 ay veremediğim oldu aramadı bile.
    Kiraya hiç o zam yapalım demedi hep ben yaptım.
    8 yıl oldu.,İlk oturduğumda 350 tlydi .
    2 yıl sonra 500 yaptım.
    1 yıl sonra 600 yaptım
    1 yıl sonra 650 yaptım
    2 yıl sonra 900 yaptım
    son 2 yılda da 1k ya çıkarmıştım.
    Geçen de direk 1.5k ya çıkardım kendim.
    Ev sahibine dedim diğerlerinden ne alıyorsun .
    Sen onları boşver dedi.Dedim söyle dayı birini 2k yaptım diğerini 2.5k dedi.
    Civarda ise 3 -5k .
    Merkeze doğru ise 6-10 k kadar çıkıyor şu an kiralar mesela.
  • 05-12-2022, 03:54:14
    #38
    Bu sorunu çözemeyiz ama ev sahibinin en azından evi var %25 zam oranı yapalım, yanan ev sahibi olsun hesabı...
    %25 lik zam oranı hele ki zaman geçince kiracının bedava oturması gibi, o şartlara uyan ev sahibi bulan ev falan almasın, evi varsa satıp kirada otursun..
  • 05-12-2022, 07:19:40
    #39
    Merhaba,

    bildiğim kadarıyla %25 azami zam oranı Haziran 2023' te doluyor. O tarihe kadar fiyatta revizeye gitmeyip kısıtlama kalktıktan sonra aksiyon almak daha mantıklı gibi görünüyor aksi bir durum yoksa.
  • 05-12-2022, 07:57:10
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Bu ülkede iyi niyet her zaman kötüye kullanılır. %99.9. Maalesef artık açgölü olmayan, kadirşinas insan bulmak zor. Öyle insanlar da her zaman her yerde eziliyor.

    Benim kiraya verecek evim olsa yıllık kiraya verirdim. Her ay ödeme almak için uğraşmak başlıbaşına dert.
  • 05-12-2022, 09:50:41
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Yasal bildiriyi çek çıksın ya boşver.
  • 05-12-2022, 09:53:03
    #42
    Kiracınız haklı, iyi forumlar.
  • 05-12-2022, 10:00:26
    #43
    Kendim oturucam de çıkart 6 ay boş kalsın ev. Sonra kiraya ver. Kiracılarda iyice eşkiya oldu.
  • 05-12-2022, 10:04:40
    #44
    Biz şöyle br formül bulduk. Piyasada kira fiyatı 3000 mi ama insanlık namıma ocak şubatta 2 ay aidat almayıp sadece kiracı ev sigorta parasını yatırıyor ki bir sonraki zamda %25 hesaplaması yaparken 3000 üzerinden yapıyoruz
  • 05-12-2022, 11:15:36
    #45
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben varım.
    Ev sahibimin hiç kira için ben çağırmadan kapıma geldiğini görmedim.
    Yeri geldi 2 3 ay veremediğim oldu aramadı bile.
    Kiraya hiç o zam yapalım demedi hep ben yaptım.
    8 yıl oldu.,İlk oturduğumda 350 tlydi .
    2 yıl sonra 500 yaptım.
    1 yıl sonra 600 yaptım
    1 yıl sonra 650 yaptım
    2 yıl sonra 900 yaptım
    son 2 yılda da 1k ya çıkarmıştım.
    Geçen de direk 1.5k ya çıkardım kendim.
    Ev sahibine dedim diğerlerinden ne alıyorsun .
    Sen onları boşver dedi.Dedim söyle dayı birini 2k yaptım diğerini 2.5k dedi.
    Civarda ise 3 -5k .
    Merkeze doğru ise 6-10 k kadar çıkıyor şu an kiralar mesela.
    Antalyada 1500e mi yaşıyorsun hocam? Öyle bir şey varsa oturmayacağım eve bile veririm 1500