Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben varım.
Ev sahibimin hiç kira için ben çağırmadan kapıma geldiğini görmedim.
Yeri geldi 2 3 ay veremediğim oldu aramadı bile.
Kiraya hiç o zam yapalım demedi hep ben yaptım.
8 yıl oldu.,İlk oturduğumda 350 tlydi .
2 yıl sonra 500 yaptım.
1 yıl sonra 600 yaptım
1 yıl sonra 650 yaptım
2 yıl sonra 900 yaptım
son 2 yılda da 1k ya çıkarmıştım.
Geçen de direk 1.5k ya çıkardım kendim.
Ev sahibine dedim diğerlerinden ne alıyorsun .
Sen onları boşver dedi.Dedim söyle dayı birini 2k yaptım diğerini 2.5k dedi.
Civarda ise 3 -5k .
Merkeze doğru ise 6-10 k kadar çıkıyor şu an kiralar mesela.
Antalyada 1500e mi yaşıyorsun hocam? Öyle bir şey varsa oturmayacağım eve bile veririm 1500