• 04-12-2022, 20:25:44
    #10
    Üyeliği durduruldu
    vay be insanlık arıyor gözlerim ama nerede bu insanlık piyasa neden bu şekilde oldu belli herkes kendi derdine düşmüş

    yan dairem 15 bin TL kiraci bekliyor 6 aydır boş :/

    blok'ta 8 tane daire boş ortama kiraları 7 ile 15 arasında.

    dairenin boş kalması mı daha iyi yoksa makul bedelde bi kira alması mı?

    he boş duracağına kiraya vereyim 3-5 bi şey gelsin deyip veriyorsun kiraya... bakıyorsun herkes 3 katı kira alıyor "biz enayiyiz"

    en "enayi" ya da "keriz" değilsin kardeşim "aç gözlüsün aç". bugün 3 katına kiraya verirsin yarın yine doymasın.
  • 04-12-2022, 20:25:59
    #11
    sonuçta kiracı sizin ilk verdiğiniz fiyatı baz alarak eve yerleşti, iyi niyetinizin kağıt üstünde bir karşılığı yoksa kiracı haklıdır
  • 04-12-2022, 20:26:25
    #12
    İnsanlık namına sen haklısın kanunen o haklı
  • 04-12-2022, 20:39:05
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Kiracı haklı %25 senin hakkın fazlasını istersen onun hakkına girersin.
  • 04-12-2022, 20:39:09
    #14
    BORTECINE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanlık namına sen haklısın kanunen o haklı
    bu doğru
  • 04-12-2022, 20:40:56
    #15
    Kiracı haklı aynısı babamdada var 5 kiracısı var hepsi ucuza oturuyor emsal kiralar 6-7 bine çıktı daha 1000-1500'e oturan var. Kafam ağrımasın gününde getiriyor kafası ile verdi oda , sonra bunlar oluyor. Geçen kombi bozuldu 1 senelik kira gitti
    Sonra bir yerden su sızdırdı 1 senelik kira daha gitti.
    Acıma Ye..... dö... k.. G... diye bir laf vardır
  • 04-12-2022, 20:59:09
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kiracı haklı sizi sikayet eder falan haklar neyse odur hocam kanunen arttiramazsiniz evden çıkaramazsiniz
  • 04-12-2022, 21:06:16
    #17
    Evet hocam, birkaç arkadaş bahsetmiş, benim yorumum da aynı. Ahlaken sen haklısın, kanunen kiracın. iyilikten maraz doğar hocam. Ben de kiracıyım. 850 TL olan kiram 1000 TL oldu, karşılıklı anlaştık. 3 ay sonrasında 1500 TL yapmak istedi artan fiyatlardan dolayı (yüzgöz olmamak, daha ucuza ev bulamamak gibi nedenlerle) onu da kabul ettim. 1500 TL olmadan tayinim çıktı ve başka ile taşındım. Şuan 3500e oturuyorum
  • 04-12-2022, 21:10:01
    #18
    1350tl kira geliri gunumuz sartlarinda hic birsey degil.Dairenin demir baslarinin birisi arizalansin veya asagi kata su akitsin 1 yillik aldiginiz kira bosa gidiyor.Ayrica 12 aylik kira gelirinin 1 ayini vergi olarak odeniyor.Bu fiyatlara kiraci oturtup basimi agritacagima bos kalsin derim ondan iyi.Attigin tas urkuttugun kusa deymiyor.