vay be insanlık arıyor gözlerim ama nerede bu insanlık piyasa neden bu şekilde oldu belli herkes kendi derdine düşmüş

yan dairem 15 bin TL kiraci bekliyor 6 aydır boş :/

blok'ta 8 tane daire boş ortama kiraları 7 ile 15 arasında.

dairenin boş kalması mı daha iyi yoksa makul bedelde bi kira alması mı?

he boş duracağına kiraya vereyim 3-5 bi şey gelsin deyip veriyorsun kiraya... bakıyorsun herkes 3 katı kira alıyor "biz enayiyiz"

en "enayi" ya da "keriz" değilsin kardeşim "aç gözlüsün aç". bugün 3 katına kiraya verirsin yarın yine doymasın.