Evet hocam, birkaç arkadaş bahsetmiş, benim yorumum da aynı. Ahlaken sen haklısın, kanunen kiracın. iyilikten maraz doğar hocam. Ben de kiracıyım. 850 TL olan kiram 1000 TL oldu, karşılıklı anlaştık. 3 ay sonrasında 1500 TL yapmak istedi artan fiyatlardan dolayı (yüzgöz olmamak, daha ucuza ev bulamamak gibi nedenlerle) onu da kabul ettim. 1500 TL olmadan tayinim çıktı ve başka ile taşındım. Şuan 3500e oturuyorum