Bu sorunu çözemeyiz ama ev sahibinin en azından evi var %25 zam oranı yapalım, yanan ev sahibi olsun hesabı...
%25 lik zam oranı hele ki zaman geçince kiracının bedava oturması gibi, o şartlara uyan ev sahibi bulan ev falan almasın, evi varsa satıp kirada otursun..