Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kiracı haklı. Sorun bizde hocam hiç kendini kasma. Ben de benzer şekilde düşük vermiştim, semtte ahırlar 6 bin oldu benim kiracı 1250'ye oturuyor.
Pandemide 2 kere zam yapmayıp atladık iyilik olsun, işler durdu herkesin sorunu var dedik ama dümdüz enayiymişim.
Edit: Alınanlar varsa kendi adıma söyledim, yanlış anlaşılma olmasın.
Olayın özeti: İyilikten maraz doğar. Başkalarının dertlerini sahiplenmek gereksizmiş.