yasal olarak kiracı haklı. eğer imkanları da buna göre ise yapabileceğiniz hiç bir şey yok.
benim kiramı 2.200 TL den 3.500 TL ye sırf ev sahibinin seviyesizliklerine katlanmamak için çıkardım ama doyuramadım. baktım türlü yalanlar ile yine karşıma geliyor yeterki uzak dursun diye 5.000 TL isteğini kabul ettim.
gel gör ki yine mutlu değil. çıkmamı istiyor. 6. yılım buradan. tek bir kira geciktirmedim.
insanlar ahlaksız