AndroiDeveloper adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kiracı mı haklı? merhaba Ben mi?
66
●4.974
- 05-12-2022, 17:19:12İşte ben de varım dedim hocam =) .Nasıl pm atmamı istersiniz atayım =). Pm attım.
- 06-12-2022, 11:16:03Paranın dini imanı duygusu yoktur.
İyilik olsun diye bir kiracıya düşük fiyattan kiralama yapılmaz. Eğer gerçekten iyiliği hakeden birisi ise belirli süreli indirimli kira sözleşmesi yapması lazımdı.
Yani siz teklif edince direkt kabul ediyorsa zaten bu bir iyilik değil ticarettir. - 06-12-2022, 12:58:30Kiracılar eşkiya değil malesef, ekonomi yüzünden böyle kazandığının 4 te 3 ünü kiraya vermek tamamen saçmalık. 2 taraftada problem yok malesef ülkenin durumundan böyle.Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2022, 13:34:14Ev sahibinin kabahati değil bu.Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam belki o evden aldığı kira ile hayatını sürdürüyor. Dolayısı ile piyasaya göre fiyat yükseltmesi gayet normal.
Sanki milletimiz herşeyi kitabına yasaya uygun yapıyorda iş kiraya gelince yasaya göre şu bu muhabbeti yapıyorlar.
Adam ne güzel anlatmış zaten piyasanın yarısına kiraya verdi vs. diye. İnsanda birazda vicdan olmalı.
Ben olsam hiç acımam kendim taşınacağım deyip çıkarırım evden. 6 ay da boş bırakırım evi. - 06-12-2022, 13:49:51Aynen hocam ev sahibide o evi çekiliş ile kazanıyor zaten.iusta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2022, 23:34:28Kanun olarak kiracınız haklı fakat mantık ve vicdan olarak siz haklısınız.