Bizimkide 2400e oturuyor etrafta 12000den asağı verilen yer yok ve boş yer bulunmuyor.Daha 2. senesi bu.
%25ten hesaplasak etraftakiler 3. yıl 15 , 4. yıl 18750 , 5. yıl 23500 edicek.Hakem heyetine mecbur başvuru yapıcam.
Kiracı mı haklı? merhaba Ben mi?
66
●4.974
- 05-12-2022, 11:34:22Alanya evet .Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kızkardeşimde mesela az merkeze doğru 2k ya oturuyor.
Merkeze doğru artıyor 5-6 k hatta fazlasına doğru.
Şuan olduğum yer merkeze 20 30 dk otobüsle .
Tatil köyü gibi biryer diyebilirim.Deniz 10 dk yürüyerek =) .
Eskiden kasabaymış mahalle olmuş burası.Ev sahibim de iyi ben de ona karşı misal yeni evi boyatacağım 3-4 k boyacı vs masraf.Bunu ben karşılayacağım sonuçta evde ben oturuyorum boyatacağım kendimden.
Bundan önceki evsahibimde kira 1 hafta geçsin 5 kere arardı tepem attı çıktım ordan sonra gitti başkası oturdu duydum kirasını bile alamamış doğru dürüst.Müstehak.
Şu an 8 yıldır aynı yerde oturuyorum dediğim gibi ben aramazsam evsahibim aramaz kapıma da gelmez.
İnsan var insan var. - 05-12-2022, 11:45:501+1 mi hocam eviniz?Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-12-2022, 16:05:34Milleti birbirine düşman ettiler, suçlu ne sensin ne de kiracı hocam suçlu belli.
- 05-12-2022, 16:45:22siz evi kiracıya değil kafanızı ağrıtmayacak kişiye verdiğinize göre ve bu kirayıda hür iradenle o zaman için 1100 liraya anlaştığına göre bugün ordaa kiraalar 5000 altı yok deme lüksüne sahip değilsin. 2500 lük evi 1100 e vermişsin. gün oldu devran döndü yapmazsın. yüzde devletin yüzdesi bu devlet boşa yok her platformda. kirayı veren kafanızı agrıtmayan kişi yada kişiler haklı..kaldıki böyle bir anlaşma için hiç bir mevki için kiralar yok şu kadar yok bu kadar denmez denemez. çıkarsa 5000 den kiraya veriririm düşüncesi deyanlış olacaktır
- 05-12-2022, 17:08:48Üyeliği durduruldugörmedim dedim. var mı diye sormadımAbdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tanışalım da yazdıklarınız boşa gitmesin. pm atabilirsiniz