Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alanya evet .
Kızkardeşimde mesela az merkeze doğru 2k ya oturuyor.
Merkeze doğru artıyor 5-6 k hatta fazlasına doğru.
Şuan olduğum yer merkeze 20 30 dk otobüsle .
Tatil köyü gibi biryer diyebilirim.Deniz 10 dk yürüyerek =) .
Eskiden kasabaymış mahalle olmuş burası.Ev sahibim de iyi ben de ona karşı misal yeni evi boyatacağım 3-4 k boyacı vs masraf.Bunu ben karşılayacağım sonuçta evde ben oturuyorum boyatacağım kendimden.
Bundan önceki evsahibimde kira 1 hafta geçsin 5 kere arardı tepem attı çıktım ordan sonra gitti başkası oturdu duydum kirasını bile alamamış doğru dürüst.Müstehak.
Şu an 8 yıldır aynı yerde oturuyorum dediğim gibi ben aramazsam evsahibim aramaz kapıma da gelmez.
İnsan var insan var.
1+1 mi hocam eviniz?