siz evi kiracıya değil kafanızı ağrıtmayacak kişiye verdiğinize göre ve bu kirayıda hür iradenle o zaman için 1100 liraya anlaştığına göre bugün ordaa kiraalar 5000 altı yok deme lüksüne sahip değilsin. 2500 lük evi 1100 e vermişsin. gün oldu devran döndü yapmazsın. yüzde devletin yüzdesi bu devlet boşa yok her platformda. kirayı veren kafanızı agrıtmayan kişi yada kişiler haklı..kaldıki böyle bir anlaşma için hiç bir mevki için kiralar yok şu kadar yok bu kadar denmez denemez. çıkarsa 5000 den kiraya veriririm düşüncesi deyanlış olacaktır