Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendim oturucam de çıkart 6 ay boş kalsın ev. Sonra kiraya ver. Kiracılarda iyice eşkiya oldu.
Kiracılar eşkiya değil malesef, ekonomi yüzünden böyle kazandığının 4 te 3 ünü kiraya vermek tamamen saçmalık. 2 taraftada problem yok malesef ülkenin durumundan böyle.