Kiracılar eşkiya değil malesef, ekonomi yüzünden böyle kazandığının 4 te 3 ünü kiraya vermek tamamen saçmalık. 2 taraftada problem yok malesef ülkenin durumundan böyle.
Ev sahibinin kabahati değil bu.
Adam belki o evden aldığı kira ile hayatını sürdürüyor. Dolayısı ile piyasaya göre fiyat yükseltmesi gayet normal.
Sanki milletimiz herşeyi kitabına yasaya uygun yapıyorda iş kiraya gelince yasaya göre şu bu muhabbeti yapıyorlar.
Adam ne güzel anlatmış zaten piyasanın yarısına kiraya verdi vs. diye. İnsanda birazda vicdan olmalı.
Ben olsam hiç acımam kendim taşınacağım deyip çıkarırım evden. 6 ay da boş bırakırım evi.