• 22-11-2022, 18:03:06
    #10
    Her yer rezalet durumda. Saçma sapan bir yönetim yüzünden insanların huzuru kaçık, verimli çalışmak gibi bir şey yok. İyi çalışanı ödüllendiren bir yönetim yok kamuda. Herkes mesai bitsin gideyim derdinde. Bu ülke sağ veya solla değil, akıl ile düzelir. O da bize çok uzak.
  • 22-11-2022, 18:03:22
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün devlet hastanesinde bir dostumun önerisiyle Plastik Cerraha gittim.

    Veznesinden tutun doktorlara, hemşirelerden tutun herşey rezaletti.
    Herkesin elinde yemek, çay... Adam daha matamatiği bilmiyor vezneye koymuş çay içip sigara içiyor içeride.

    Bu ne rezalet(!)

    Danışmanlar oje sürmediği kalmış. Kadın çocuğunu kucağına otutturmuş tost yerken benim randevumu kontrol etti.

    Bu ülke neden böyle !!!!!
    Şimdi siz tüzüğe yönetmeliğe hizmet kanuna göre değerlendirdiyseniz ben bilmem ne yaşanmıştır ne görülmüştür neye şahit olunmuştur .
    Siz haklıysanız burada yürütmenin suçu vardır !

    Yargıya başvurunuz madem yürütmeyi cealandırsınlar

    Yürütme bir türlü düzelme göstermiyorsa da ?

    Seçim zamanı yürütmeyi hükümeti kuran hangi partiler partiyse oy vermeyiniz .
  • 22-11-2022, 18:06:19
    #12
    Belkide hastaların sağlık personellerine karşı tutumundandır.... Normal sağlıklı bireyler dahi bizi bu meslekten soğutuyor, sorgulatıyor, bezdiriyor... Bazı şeyleri görmezden gelmek kimseye zarar vermez. Biz de insanız çalışırken elimize çay kahve almak diğer çalışanlarda olduğu gibi hakkımız. başka konulara takılın. Mesela neden muayene olacak doktor bulamıyoruz? Doktorlar neden muayene süresini kısa tutuyor? Esas sorunlar bunlar.
  • 22-11-2022, 18:09:05
    #13
    doganuludogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belkide hastaların sağlık personellerine karşı tutumundandır.... Normal sağlıklı bireyler dahi bizi bu meslekten soğutuyor, sorgulatıyor, bezdiriyor... Bazı şeyleri görmezden gelmek kimseye zarar vermez. Biz de insanız çalışırken elimize çay kahve almak diğer çalışanlarda olduğu gibi hakkımız. başka konulara takılın. Mesela neden muayene olacak doktor bulamıyoruz? Doktorlar neden muayene süresini kısa tutuyor? Esas sorunlar bunlar.
    Hocam sağlık dendiğinde temizlik gelir aklıma. Herkesin öyledir. Beyaz önlükler kullanılır.
    Dokdor camda sigara içmez mesela. Buna kızıyorum ben.


    Bu doktorlar için değil ki ? Her işte geçerlidir. Ben bir toplantı günü sigara bile asla kullanmam. Karşı tarafa duyduğum saygıdan.. İşimi sevdiğim kadar karşı tarafıda her şekilde düşünüyorum.

    Çok örneklendirebiliriz. Ama bizim ülkemizde iş anlayışı maalesef her sektörde böyle. Rezalet.
  • 22-11-2022, 18:10:07
    #14
    Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş yapmayalım. Burası bir devlet kurumu her şeyiyle mükemmel olmalı. Temiz ve herkes işinin başında olmalıdır.
    Öyle ağzını geve geve konuşamaz. Matamatik kelimesini o şekilde yazdığım için mi bu tepkiniz ?

    Bu şekilde mi notumuzu verdiniz yani Boş yapma arkadaşım BOŞ yapma.
    Öncelikle ben sizin arkadaşınız ya da akranınız değilim. Yazdığınız şey klinik bir konu. Siz ise "boş yapma" cevabı veriyorsunuz. Yani, doğrudan şahsa yönelik itham.

    Devlet kurumu dediğiniz yerde bir ticaret yeridir. Oradaki insanlar maaşla çalışıyorlar. Sizler gittiğinizde, vücudunuzu bir araba tamircisinin gördüğü gibi görüyorlar. Sizinle empati yapmak ya da duygusal ilişki kurmak iş tanımlarında yok. Ancak, etik kurallar çerçevesinde hareket ediyorlar. Sınırı aşan zaten şikayet ediliyor.

    Şikayetçi olduğunuz kişilerle ilgili tek bir şikayet nedeni sunmadan girdiniz konuya. Vezne matematik bilse ne olur? Önünde zaten ekran var, nakit veriyorsanız para üstünü zaten gösteriyor. Hesaplamaları kendi eliyle yapmıyor.

    Kaldı ki birilerin çay içmesi size dert olmuş. Neden? İçmesinler mi? Devlet kurumlarında, adalet sarayında savcılar bile çay içiyor. Onlarda tost yiyor. Çocuğu olanlar da zaman zaman kucağına alabiliyor. Adamlardan empati bekleyip, empati yapmıyorsunuz. Sonra birde haklıymış gibi zekalarını küçümseyici ithamlarda bulunuyorsunuz. Daha mı zekisiniz? Adam matematik profesörü olsa zaten veznede işi ne?

    Şikayetçi olacağınız tek konu, sigara konusu.

    Birilerinin zekasını küçümserken, kendi zekanızı gösteriyorsunuz. Boş yapmakta tam olarak bu oluyor işte.
  • 22-11-2022, 18:10:07
    #15
    Sorun o şu bu değil, sorun kolektif bunun çözülmesi için ülkenin sıfırdan kurulması lazım, Her yeni doğan cocuğun alınıp sıfırdan bilir kişiler tarafından eğitilmesi lazım, döngü var döngü kırılmadan olmaz ülkenin genetiği belli çünkü genetik değişmeli. Orada çay sigara yapan adam varsa acile sinek ısırdı diye gelen de var, aranızda küçük belde'de ikamet edenler vardır gittiğiniz hastaneyi hiç boş gördünüz mü bir kere bile? Gölgesinden nemalanan bir milletiz gece 10 bin kişilik nufuslu bir belde'de hastane de 20 kişiden aşağı insan bulamazsınız. Korkunç bir kolektif histeri söz konusu milletimiz de öyle böyle değil. Tv'de bir dizi oyuncusunun karnı ağrısın kendisinde aynı sorun var diye acile giden binlerce insan var. 80 milyon ülkeyiz ama Hindistan'a daha kalabalık görünüyoruz hem trafikte hem hastahanelerde, bir ülke düşünün hiç bir yerinde kulaklığını kulağına takıp müzik dinleyerek yürüyemezsin sahil yoluna tır sokabiliyorlar, kaldırımlardan taksiler arabalar geçebiliyor. Tam bir distopyayız romanlardan hallice. O yüzden bu konuyla alakalı yukarıdakileri suçlayamayız.
  • 22-11-2022, 18:12:55
    #16
    Caty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle ben sizin arkadaşınız ya da akranınız değilim. Yazdığınız şey klinik bir konu. Siz ise "boş yapma" cevabı veriyorsunuz. Yani, doğrudan şahsa yönelik itham.

    Devlet kurumu dediğiniz yerde bir ticaret yeridir. Oradaki insanlar maaşla çalışıyorlar. Sizler gittiğinizde, vücudunuzu bir araba tamircisinin gördüğü gibi görüyorlar. Sizinle empati yapmak ya da duygusal ilişki kurmak iş tanımlarında yok. Ancak, etik kurallar çerçevesinde hareket ediyorlar. Sınırı aşan zaten şikayet ediliyor.

    Şikayetçi olduğunuz kişilerle ilgili tek bir şikayet nedeni sunmadan girdiniz konuya. Vezne matematik bilse ne olur? Önünde zaten ekran var, nakit veriyorsanız para üstünü zaten gösteriyor. Hesaplamaları kendi eliyle yapmıyor.

    Kaldı ki birilerin çay içmesi size dert olmuş. Neden? İçmesinler mi? Devlet kurumlarında, adalet sarayında savcılar bile çay içiyor. Onlarda tost yiyor. Çocuğu olanlar da zaman zaman kucağına alabiliyor. Adamlardan empati bekleyip, empati yapmıyorsunuz. Sonra birde haklıymış gibi zekalarını küçümseyici ithamlarda bulunuyorsunuz. Daha mı zekisiniz? Adam matematik profesörü olsa zaten veznede işi ne?

    Şikayetçi olacağınız tek konu, sigara konusu.

    Birilerinin zekasını küçümserken, kendi zekanızı gösteriyorsunuz. Boş yapmakta tam olarak bu oluyor işte.
    Güzel dostum, Kapıyı açtım Cerrah bak bu insan. Kafasını camdan çıkarıp sigara içiyordu anladın mı ?
    Elinde çay. Eldiven taktı ve bakıyım dedi et beninize. Allahını seversen. YAPMA! BU DOĞRU DEĞİL ANLA ARTIK.
  • 22-11-2022, 18:13:06
    #17
    Caty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ülke matematiğe, matamatik dediğiniz için böyle. Sizde demek ki matematik nedir bilmiyorsunuz. Kadının kucağındaki çocuktan, yediği tosta kadar her şeyi bu kadar irite edici buluyorsanız, SSRI tedavisi için geç kalmayın. Eğer fiziki şiddetin her türlüsüne yönelirseniz, anksiyete tedavisi ihmali nedeniyle siz suçlu olursunuz.

    Saydıklarınızdan sadece "içeride sigara içilmesi" rahatsız edicidir. Bu da içeride mi oldu gerçekten bilemediğim için yorum yapamıyorum. Olduysa, şikayetçi olun.

    Hastaneler iyi durumda diyemem, berbat durumdalar. Ama şu mesajla sizde iyi durumda değilsiniz.
    Bence sizde doktora gorunmelisiniz dediginize gore. Orası devlet kurumu cocuk bakim yurdu değil. Matematik bilmeyenin bence hiçbir yerde isi yoktur
  • 22-11-2022, 18:14:03
    #18
    Ablamın dediklerini aktarıyorum.
    Mahallesinde 43 yaşında genç bir bayan, kalp rahatsızlığı için hastaneye başvuruyor.
    Anjiyo olacak. Ameliyata giriyor. Ameliyata giren doktor bir damarını patlatıyor. Kadın vefat ediyor.
    Kadın sağ salim yürüyerek girdiği hastaneden cenazesi çıkıyor. Anjiyo ufak bir operasyon olması gerekirken, işi bilmeyen asistan doktor damarını patlatıyor.
    Duyduklarıma göre 6 7 yıl önce hastanelerde az da olsa tecrübeli doktorlar varmış.
    Şuan yüzde 98i bırakmış devlet hastanelerinde çalışmayı. Şuan duyduklarıma göre devlet hastanelerinde ameliyata giren doktorlar dahi asistan konumunda olan doktorlar.
    Allah kimseyi asistan doktorların eline düşürmesin.