Bu ülke matematiğe, matamatik dediğiniz için böyle. Sizde demek ki matematik nedir bilmiyorsunuz. Kadının kucağındaki çocuktan, yediği tosta kadar her şeyi bu kadar irite edici buluyorsanız, SSRI tedavisi için geç kalmayın. Eğer fiziki şiddetin her türlüsüne yönelirseniz, anksiyete tedavisi ihmali nedeniyle siz suçlu olursunuz.
Saydıklarınızdan sadece "içeride sigara içilmesi" rahatsız edicidir. Bu da içeride mi oldu gerçekten bilemediğim için yorum yapamıyorum. Olduysa, şikayetçi olun.
Hastaneler iyi durumda diyemem, berbat durumdalar. Ama şu mesajla sizde iyi durumda değilsiniz.
Bence sizde doktora gorunmelisiniz dediginize gore. Orası devlet kurumu cocuk bakim yurdu değil. Matematik bilmeyenin bence hiçbir yerde isi yoktur