• 22-11-2022, 17:54:02
    #1
    Bugün devlet hastanesinde bir dostumun önerisiyle Plastik Cerraha gittim.

    Veznesinden tutun doktorlara, hemşirelerden tutun herşey rezaletti.
    Herkesin elinde yemek, çay... Adam daha matamatiği bilmiyor vezneye koymuş çay içip sigara içiyor içeride.

    Bu ne rezalet(!)

    Danışmanlar oje sürmediği kalmış. Kadın çocuğunu kucağına otutturmuş tost yerken benim randevumu kontrol etti.

    Bu ülke neden böyle !!!!!
    • tugay_10
    • cemg
    tugay_10 ve cemg bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 22-11-2022, 17:55:21
    #2
    Bunu bizler yarattık bizlerin büyükleri onların büyükleri böyle gidiyor.
  • 22-11-2022, 17:55:55
    #3
    Bu konular için hastanenin baş hekimine mi müdürü mü oluyordu ona şikayet etmekle başlayabilirsiniz.
  • 22-11-2022, 17:56:58
    #4
    luannn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konular için hastanenin baş hekimine mi müdürü mü oluyordu ona şikayet etmekle başlayabilirsiniz.
    Hocam neyi kime şikayet ediyoruz. Göz var Nizam var. Hepsi böyle...
    Size bişey söyliyim mi bu ülkede artık hiç bir şey olmaz!
    • DartkGandalf
    DartkGandalf bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-11-2022, 17:57:21
    #5
    Kişisel Rütbe
    luannn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konular için hastanenin baş hekimine mi müdürü mü oluyordu ona şikayet etmekle başlayabilirsiniz.
    Diş hastanesine gittik başhekimin olduğu bölüm kapalı ve içerde güvenlik var baya egolu açmıyorda en son başhekimi aradık öyle açtı yani istemediğ sürece almıyor
  • 22-11-2022, 17:59:07
    #6
    Bu ülke matematiğe, matamatik dediğiniz için böyle. Sizde demek ki matematik nedir bilmiyorsunuz. Kadının kucağındaki çocuktan, yediği tosta kadar her şeyi bu kadar irite edici buluyorsanız, SSRI tedavisi için geç kalmayın. Eğer fiziki şiddetin her türlüsüne yönelirseniz, anksiyete tedavisi ihmali nedeniyle siz suçlu olursunuz.

    Saydıklarınızdan sadece "içeride sigara içilmesi" rahatsız edicidir. Bu da içeride mi oldu gerçekten bilemediğim için yorum yapamıyorum. Olduysa, şikayetçi olun.

    Hastaneler iyi durumda diyemem, berbat durumdalar. Ama şu mesajla sizde iyi durumda değilsiniz.
  • 22-11-2022, 17:59:46
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Kime neyi anlatıcaksın ki hocam her şey için artık çok geç değişmez
  • 22-11-2022, 18:00:10
    #8
    Öyle zaten hocam. Epey laşkalar. Yeni hastane açıldı bizim memlekette. Açıyorlar ama ilginç ki hiçbirinden randevu alamıyorsun.
  • 22-11-2022, 18:01:41
    #9
    Caty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ülke matematiğe, matamatik dediğiniz için böyle. Sizde demek ki matematik nedir bilmiyorsunuz. Kadının kucağındaki çocuktan, yediği tosta kadar her şeyi bu kadar irite edici buluyorsanız, SSRI tedavisi için geç kalmayın. Eğer fiziki şiddetin her türlüsüne yönelirseniz, anksiyete tedavisi ihmali nedeniyle siz suçlu olursunuz.

    Saydıklarınızdan sadece "içeride sigara içilmesi" rahatsız edicidir. Bu da içeride mi oldu gerçekten bilemediğim için yorum yapamıyorum. Olduysa, şikayetçi olun.

    Hastaneler iyi durumda diyemem, berbat durumdalar. Ama şu mesajla sizde iyi durumda değilsiniz.
    Boş yapmayalım. Burası bir devlet kurumu her şeyiyle mükemmel olmalı. Temiz ve herkes işinin başında olmalıdır.
    Öyle ağzını geve geve konuşamaz. Matamatik kelimesini o şekilde yazdığım için mi bu tepkiniz ?

    Bu şekilde mi notumuzu verdiniz yani Boş yapma arkadaşım BOŞ yapma.
    • saroglua
    • mertege
    mertege ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.