Bugün devlet hastanesinde bir dostumun önerisiyle Plastik Cerraha gittim.
Veznesinden tutun doktorlara, hemşirelerden tutun herşey rezaletti.
Herkesin elinde yemek, çay... Adam daha matamatiği bilmiyor vezneye koymuş çay içip sigara içiyor içeride.
Bu ne rezalet(!)
Danışmanlar oje sürmediği kalmış. Kadın çocuğunu kucağına otutturmuş tost yerken benim randevumu kontrol etti.
Bu ülke neden böyle !!!!!
Hastaneler Rezalet durumda! Yazıklar OLSUN(!)
51
●4.064
- 22-11-2022, 17:55:21Bunu bizler yarattık bizlerin büyükleri onların büyükleri böyle gidiyor.
- 22-11-2022, 17:56:58Hocam neyi kime şikayet ediyoruz. Göz var Nizam var. Hepsi böyle...luannn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Size bişey söyliyim mi bu ülkede artık hiç bir şey olmaz!DartkGandalf bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 22-11-2022, 17:57:21Diş hastanesine gittik başhekimin olduğu bölüm kapalı ve içerde güvenlik var baya egolu açmıyorda en son başhekimi aradık öyle açtı yani istemediğ sürece almıyorluannn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-11-2022, 17:59:07Bu ülke matematiğe, matamatik dediğiniz için böyle. Sizde demek ki matematik nedir bilmiyorsunuz. Kadının kucağındaki çocuktan, yediği tosta kadar her şeyi bu kadar irite edici buluyorsanız, SSRI tedavisi için geç kalmayın. Eğer fiziki şiddetin her türlüsüne yönelirseniz, anksiyete tedavisi ihmali nedeniyle siz suçlu olursunuz.
Saydıklarınızdan sadece "içeride sigara içilmesi" rahatsız edicidir. Bu da içeride mi oldu gerçekten bilemediğim için yorum yapamıyorum. Olduysa, şikayetçi olun.
Hastaneler iyi durumda diyemem, berbat durumdalar. Ama şu mesajla sizde iyi durumda değilsiniz. - 22-11-2022, 17:59:46Üyeliği durdurulduKime neyi anlatıcaksın ki hocam her şey için artık çok geç değişmez
- 22-11-2022, 18:01:41Boş yapmayalım. Burası bir devlet kurumu her şeyiyle mükemmel olmalı. Temiz ve herkes işinin başında olmalıdır.Caty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle ağzını geve geve konuşamaz. Matamatik kelimesini o şekilde yazdığım için mi bu tepkiniz ?
Bu şekilde mi notumuzu verdiniz yani
Boş yapma arkadaşım BOŞ yapma.

Boş yapma arkadaşım BOŞ yapma.