Bugün devlet hastanesinde bir dostumun önerisiyle Plastik Cerraha gittim.
Veznesinden tutun doktorlara, hemşirelerden tutun herşey rezaletti.
Herkesin elinde yemek, çay... Adam daha matamatiği bilmiyor vezneye koymuş çay içip sigara içiyor içeride.
Bu ne rezalet(!)
Danışmanlar oje sürmediği kalmış. Kadın çocuğunu kucağına otutturmuş tost yerken benim randevumu kontrol etti.
Bu ülke neden böyle !!!!!