Bu ülke matematiğe, matamatik dediğiniz için böyle. Sizde demek ki matematik nedir bilmiyorsunuz. Kadının kucağındaki çocuktan, yediği tosta kadar her şeyi bu kadar irite edici buluyorsanız, SSRI tedavisi için geç kalmayın. Eğer fiziki şiddetin her türlüsüne yönelirseniz, anksiyete tedavisi ihmali nedeniyle siz suçlu olursunuz.
Saydıklarınızdan sadece "içeride sigara içilmesi" rahatsız edicidir. Bu da içeride mi oldu gerçekten bilemediğim için yorum yapamıyorum. Olduysa, şikayetçi olun.
Hastaneler iyi durumda diyemem, berbat durumdalar. Ama şu mesajla sizde iyi durumda değilsiniz.
Boş yapmayalım. Burası bir devlet kurumu her şeyiyle mükemmel olmalı. Temiz ve herkes işinin başında olmalıdır.
Öyle ağzını geve geve konuşamaz. Matamatik kelimesini o şekilde yazdığım için mi bu tepkiniz ?
Bu şekilde mi notumuzu verdiniz yani

Boş yapma arkadaşım BOŞ yapma.