Bu konular için hastanenin baş hekimine mi müdürü mü oluyordu ona şikayet etmekle başlayabilirsiniz.
Diş hastanesine gittik başhekimin olduğu bölüm kapalı ve içerde güvenlik var baya egolu açmıyorda en son başhekimi aradık öyle açtı yani istemediğ sürece almıyor