luannn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konular için hastanenin baş hekimine mi müdürü mü oluyordu ona şikayet etmekle başlayabilirsiniz.
Hocam neyi kime şikayet ediyoruz. Göz var Nizam var. Hepsi böyle...
Size bişey söyliyim mi bu ülkede artık hiç bir şey olmaz!