Her yer rezalet durumda. Saçma sapan bir yönetim yüzünden insanların huzuru kaçık, verimli çalışmak gibi bir şey yok. İyi çalışanı ödüllendiren bir yönetim yok kamuda. Herkes mesai bitsin gideyim derdinde. Bu ülke sağ veya solla değil, akıl ile düzelir. O da bize çok uzak.