Belkide hastaların sağlık personellerine karşı tutumundandır.... Normal sağlıklı bireyler dahi bizi bu meslekten soğutuyor, sorgulatıyor, bezdiriyor... Bazı şeyleri görmezden gelmek kimseye zarar vermez. Biz de insanız çalışırken elimize çay kahve almak diğer çalışanlarda olduğu gibi hakkımız. başka konulara takılın. Mesela neden muayene olacak doktor bulamıyoruz? Doktorlar neden muayene süresini kısa tutuyor? Esas sorunlar bunlar.