Belkide hastaların sağlık personellerine karşı tutumundandır.... Normal sağlıklı bireyler dahi bizi bu meslekten soğutuyor, sorgulatıyor, bezdiriyor... Bazı şeyleri görmezden gelmek kimseye zarar vermez. Biz de insanız çalışırken elimize çay kahve almak diğer çalışanlarda olduğu gibi hakkımız. başka konulara takılın. Mesela neden muayene olacak doktor bulamıyoruz? Doktorlar neden muayene süresini kısa tutuyor? Esas sorunlar bunlar.
Hocam sağlık dendiğinde temizlik gelir aklıma. Herkesin öyledir. Beyaz önlükler kullanılır.
Dokdor camda sigara içmez mesela. Buna kızıyorum ben.
Bu doktorlar için değil ki ? Her işte geçerlidir. Ben bir toplantı günü sigara bile asla kullanmam. Karşı tarafa duyduğum saygıdan.. İşimi sevdiğim kadar karşı tarafıda her şekilde düşünüyorum.
Çok örneklendirebiliriz. Ama bizim ülkemizde iş anlayışı maalesef her sektörde böyle. Rezalet.