Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün devlet hastanesinde bir dostumun önerisiyle Plastik Cerraha gittim.

Veznesinden tutun doktorlara, hemşirelerden tutun herşey rezaletti.
Herkesin elinde yemek, çay... Adam daha matamatiği bilmiyor vezneye koymuş çay içip sigara içiyor içeride.

Bu ne rezalet(!)

Danışmanlar oje sürmediği kalmış. Kadın çocuğunu kucağına otutturmuş tost yerken benim randevumu kontrol etti.

Bu ülke neden böyle !!!!!
Şimdi siz tüzüğe yönetmeliğe hizmet kanuna göre değerlendirdiyseniz ben bilmem ne yaşanmıştır ne görülmüştür neye şahit olunmuştur .
Siz haklıysanız burada yürütmenin suçu vardır !

Yargıya başvurunuz madem yürütmeyi cealandırsınlar

Yürütme bir türlü düzelme göstermiyorsa da ?

Seçim zamanı yürütmeyi hükümeti kuran hangi partiler partiyse oy vermeyiniz .