Dolandırıldım Turkcell Bayisi Tarafından
59
●4.658
- 19-10-2022, 02:42:06Benzer olayda bizim eniştenin başına gelmişti. Ücretsiz tablet verdiklerini söyleyerek fatura ek satmışlar, sonrasında bayiyle görüştüler. İşi yokuşa sürdükten sonra ilk başta türkcell iletişim merkeziyle iletişime geçtiler, aynı zamanda avukat bir tanıdığımız aracılığıyla ihtar çekildi. Bir hafta içerisinde iade sağlandı. Tavsiyem türkcell ile iletişime geçin bayinin sizi nasıl dolandırdığını anlatın. Tabi sizle eniştemin farkı kendisi okuma yazma bilmiyordu, sosyal mecralar ve şikayet sitelerinde konuyu anlatacağınızı bayi ve iletişim merkeziyle paylaşın.
- 19-10-2022, 03:14:13Böylelerinin hakkı kötektir bence kolunu bacağını kıracaksın bi köşede geberir gider sinir oldum valla okurken e be köpeğin oğlu yalan ticaret yapıp hak yemenin ne anlamı var yani 1 kuruş daha fazla alacaksın die karşıdaki insanı ne die mağdur edion diyecek çok şey var . Ama neyse geçmiş olsun hocam illaki cayma bedeli iade vardır yada bi çözümü
- 19-10-2022, 06:36:21Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.İnsan haklarına gidip olayı anlat şikayette bulundu yardımcı olurlar
- 19-10-2022, 08:06:26Ben bunu gidip iyice bir dövsem hakliyim bari ne kadar prim Alacaksan söyle verelim 15 ay beni taksite bağlamış birazdan gidecem bakalim ne dicekSOFI29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-10-2022, 08:08:01insan haklarimi tüketici haklarini hangisine gitmem lazim acabaMEDYATWIST adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-10-2022, 08:32:43O çalışanı akşam üzeri takip et, evire çevire s... ya da bir adam tut o yapsın.
Ben zamanında samsung gear s3 frontier saat almıştım, yanında da samsung level u bluetooth kulaklık hediye vermişti. hepsiburadadan almıştım da bayiiler sıkıntı. Hiçbir elektronik cihazı dışarıdan almam. hepsiburada ya da trendyolun geri ödeme politikaları çok ideal.PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 19-10-2022, 08:52:15Arkadaşlar bu genel merkezlik bir durum değil. Ne Turkcell ne Vodafone' un buna ihtiyacı yok. Ama maalesef markaların "bayileri" kota ve prim muhabbetlerinden dolayı gözlerini para bürümüş yaşlı, genç, kandırılacak insan demeden oyunlar yapıp böyle durumlar yapılıyor.
Sizin bu süreçte yapabileceğiniz tek şey tüketici hakem heyetine başvurmak, kabul edilmez ya da red olursa tekrar başvurun. Oda olmazsa mahkemeye götürün işi.
Daha dün bende farklı bir konu yaşadım, Vodafone da ki hattımı devrettim. Devir işlemlerini yapmadan önce başıma bayi de bir oyun vs. gelmesin diye iyice araştırdım şikayet.var, ekşi vs. bayiler devir parasını nakit istiyor, faturaya yansımayacak dedikleri halde nakit aldılar hemde faturaya yansıdı vs. dediler. Ne hikmettir ki benden de dün nakit istediler parayı
. Bende tabi sorun değil nakit verebilirim ancak bu işlem için bir fatura alacak mıyım? Çünkü sonrasında faturama da bu devir bedeli yansırsa elimde bir makbuz olsun dedim. Hizmet bedeli olduğundan fatura veremiyormuş
bende parayı ödemem dedim. Genel merkezi bir arayalım dedim hoparlörde ve araştırdığım gibi faturaya yansıdığını öğrendik tek kuruş vermeden çıktım. Yüzü kıp kırmızı oldu arkadaşın bunlar markaları değil kişileri ilgilendiren d*landırıcılık olayları.
- 19-10-2022, 08:52:21kendisi turkiyenin en buyuk gsm şirketi. zaten 3 tane şirket var. bununla çalışmayacaksak hangisiyle çalışacağız?arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. Bende tabi sorun değil nakit verebilirim ancak bu işlem için bir fatura alacak mıyım? Çünkü sonrasında faturama da bu devir bedeli yansırsa elimde bir makbuz olsun dedim. Hizmet bedeli olduğundan fatura veremiyormuş