Hocam bayiye gidin eğer iptal etmezlerse ki bence etmeyecekler. Savcılıktan şikayet oluşturun. Sonuç olarak o arkadaş sizin telefonu alıp size özel gelen kod lari kendisi girmis. Yani bu bile yasak.