Webdestek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
geçen 2 şirketimiz var aile dostunun bu firmanın kurumsalına geçicek. dedim kesinlikle geçme bin pişman olursun. demişler işte taahhüt cezalarını ödicez ek ücret çıkmıcak.
sonuç tabiki pişmanlık, hiç bir cezayı ödememişler üstüne üstlük faturalar geçtiği firmanın 5-6 katı gelmiş. yani 2001 yılından beri firmada hiç bir şey değişmemiş. aynen devam bu olaydada öyle olmuş.
o yüzden hayatta bu firmayla çalışılmaz. çalışanın parası çoktur umrunda değildir para. yada kazıklanmayı,