ozturrk34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Turkcel ile iş yapmayı paycell e para yatırıp o parayı 30 gün çekemediğimde bıraktım. Pişmanlıktır.
paycellden ödeme aldım 2 yıl önce hala çekemiyorum D: