SOFI29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böylelerinin hakkı kötektir bence kolunu bacağını kıracaksın bi köşede geberir gider sinir oldum valla okurken e be köpeğin oğlu yalan ticaret yapıp hak yemenin ne anlamı var yani 1 kuruş daha fazla alacaksın die karşıdaki insanı ne die mağdur edion diyecek çok şey var…. Ama neyse geçmiş olsun hocam illaki cayma bedeli iade vardır yada bi çözümü
Ben bunu gidip iyice bir dövsem hakliyim bari ne kadar prim Alacaksan söyle verelim 15 ay beni taksite bağlamış birazdan gidecem bakalim ne dicek