Benzer olayda bizim eniştenin başına gelmişti. Ücretsiz tablet verdiklerini söyleyerek fatura ek satmışlar, sonrasında bayiyle görüştüler. İşi yokuşa sürdükten sonra ilk başta türkcell iletişim merkeziyle iletişime geçtiler, aynı zamanda avukat bir tanıdığımız aracılığıyla ihtar çekildi. Bir hafta içerisinde iade sağlandı. Tavsiyem türkcell ile iletişime geçin bayinin sizi nasıl dolandırdığını anlatın. Tabi sizle eniştemin farkı kendisi okuma yazma bilmiyordu, sosyal mecralar ve şikayet sitelerinde konuyu anlatacağınızı bayi ve iletişim merkeziyle paylaşın.