Böylelerinin hakkı kötektir bence kolunu bacağını kıracaksın bi köşede geberir gider sinir oldum valla okurken e be köpeğin oğlu yalan ticaret yapıp hak yemenin ne anlamı var yani 1 kuruş daha fazla alacaksın die karşıdaki insanı ne die mağdur edion diyecek çok şey var
. Ama neyse geçmiş olsun hocam illaki cayma bedeli iade vardır yada bi çözümü