arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2001 yılından beri ilgili firmayla çalışmam. yani nasıl çalışıyorsunuz nasıl bu firmalardan hizmet alıyorsunuz anlamış değiliim. bir bu birde natro.
kendisi turkiyenin en buyuk gsm şirketi. zaten 3 tane şirket var. bununla çalışmayacaksak hangisiyle çalışacağız?