.
Var mı Zabıt Katipliğine Hazırlanan
43
●2.821
- 06-03-2009, 19:01:26Zabıt katipleri 657'den memur oluyorlar, her sene sınavı yapılıyor Mayıs ayı civarında illerde o sene ne kadar açık varsa ona göre alım oluyor, sınav iki aşamalı birinci aşama klavye sınavı klavye sınavına istediğin klavye ile girebiliyorsun f veya q farketmiyor bu klavye sınavında 3 dk içinde 90 kelimeyi aşman gerekli, sordukları metinler daktilografi kitabında bulunan metinler, 90 kelimeyi aşanlar arasında da mülakat oluyor, mülakatta tarih, hukuk, anayasa, genel kültür dallarında sorular oluyor ama mülakatta önemli olan torpilKOgame adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üzülerek söylüyorum, bu klavye sınavına girmek için elinizde bilgisayar işletmenliği sertifikası olması lazım veya üni de bilgisayar dersi aldığınıza dair bir belge gerekiyor, bir de kpss'den 70 ve üstü almanız gerek, maaşları ise gayet iyi yeni başlayan bir öğretmen maaşını rahat alıyorlar ve nöbet, otopsi gibi ek ücretler de var
, benden bu kadar daha detaylı bilgiyi netten bulabilirsiniz.
- 07-03-2009, 14:04:00Evet hazırlananlar için gerçekten bir fırsat ben de bir arkadaş aracılığıyla öğrendim iki ayda bu seviyeye geldim, bu arada bu iş için haftasonları birkaç arkadaş çalışıyoruz ve bizim gibi bu işe ciddi olarak hazırlananlar var.bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-03-2009, 19:33:32İyi yazıyormuşsun usta ben de bugün 160'ı geçtim metin de zordu, kısmet diyelim artık torpil çok önemli değil aslında derece yaparsan alırlar direk.HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-03-2009, 22:15:18Çok önemli be çok tanıdığım var bu işi yapan bırakan gireceğim için araştırdımda , adamı almamak için alakasız sorular soruyorlarmış yada özgeçmişini anlat diyormuş . Ama bildiğim kadarıyla mülakat iptal şu yönüyle iptal artık yapılacak işle ilgili meslek bilgisiyle ilgili sorular soracaklarmış. Mahkeme eski yöntemi iptal etti binlerce şikayet olmuştu bu torpil işinden.macchess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üzülerek söylüyorum, bu klavye sınavına girmek için elinizde bilgisayar işletmenliği sertifikası olması lazım veya üni de bilgisayar dersi aldığınıza dair bir belge gerekiyor, bir de kpss'den 70 ve üstü almanız gerek, maaşları ise gayet iyi yeni başlayan bir öğretmen maaşını rahat alıyorlar ve nöbet, otopsi gibi ek ücretler de var
, benden bu kadar daha detaylı bilgiyi netten bulabilirsiniz.