KOgame adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilgimi çekti ???
şartları ??
ücretleri ??
devlet memurumu oluyorsun ??
sadece f klavyemi ??
Zabıt Katipliğine nereye başvuruyoruz ??
bilgilendirirsen seviniriz..
Zabıt katipleri 657'den memur oluyorlar, her sene sınavı yapılıyor Mayıs ayı civarında illerde o sene ne kadar açık varsa ona göre alım oluyor, sınav iki aşamalı birinci aşama klavye sınavı klavye sınavına istediğin klavye ile girebiliyorsun f veya q farketmiyor bu klavye sınavında 3 dk içinde 90 kelimeyi aşman gerekli, sordukları metinler daktilografi kitabında bulunan metinler, 90 kelimeyi aşanlar arasında da mülakat oluyor, mülakatta tarih, hukuk, anayasa, genel kültür dallarında sorular oluyor ama mülakatta önemli olan torpil üzülerek söylüyorum, bu klavye sınavına girmek için elinizde bilgisayar işletmenliği sertifikası olması lazım veya üni de bilgisayar dersi aldığınıza dair bir belge gerekiyor, bir de kpss'den 70 ve üstü almanız gerek, maaşları ise gayet iyi yeni başlayan bir öğretmen maaşını rahat alıyorlar ve nöbet, otopsi gibi ek ücretler de var , benden bu kadar daha detaylı bilgiyi netten bulabilirsiniz.