• 16-03-2009, 22:15:10
    #19
    macchess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de Elazığ'dayım üni mi okuyorsun burda .
    Evet Üni okuyorum..
  • 16-03-2009, 22:16:11
    #20
    Alone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kelimeleri nasıl sayıyorsunuz, net üzerinden kendimizi deneyebileceğimiz bir site var mı ?
    Kendi yazdığım Php bir program var burdan girip kendinizi sınayabilirsiniz .
  • 16-03-2009, 22:24:31
    #21
    php
    Üyeliği durduruldu
    macchess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi yazdığım Php bir program var burdan girip kendinizi sınayabilirsiniz .
    deniyorum ğüzel bi kodlama
  • 16-03-2009, 22:27:55
    #22
    macchess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi yazdığım Php bir program var burdan girip kendinizi sınayabilirsiniz .
    Çok güzel..
  • 16-03-2009, 22:38:02
    #23
    Alone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kelimeleri nasıl sayıyorsunuz, net üzerinden kendimizi deneyebileceğimiz bir site var mı ?
    ofis word de sözcük sayımı var.

  • 30-03-2009, 20:00:46
    #24
    Çalışmalar nasıl gidiyor arkadaşlar..
  • 30-03-2009, 21:03:40
    #25
    Üyeliği durduruldu
    162 kelime yazdım ama aklımdan kağıda bakmak biraz vakit kaybettirebilir.

    diğer şartlarda bana uyuyor bir deneyelim belki kazanır gireriz işe ama neden bu adamların %80 i istifa ediyor onu anlamadım.
  • 30-03-2009, 21:21:13
    #26
    Artık sözleşmeli alınıyor bu yıl ve bu yıldan sonra..
  • 12-10-2009, 19:01:32
    #27
    Yok mu çalışma yapan..?