Var mı Zabıt Katipliğine Hazırlanan - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Var mı Zabıt Katipliğine Hazırlanan
43
●
2.821
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Var mı Zabıt Katipliğine Hazırlanan
1
2
3
4
5
16-03-2009, 22:15:10
#19
bycapslock
macchess adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben de Elazığ'dayım üni mi okuyorsun burda
.
Evet Üni okuyorum..
16-03-2009, 22:16:11
#20
macchess
Alone adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kelimeleri nasıl sayıyorsunuz, net üzerinden kendimizi deneyebileceğimiz bir site var mı ?
Kendi yazdığım Php bir program var
burdan
girip kendinizi sınayabilirsiniz
.
16-03-2009, 22:24:31
#21
php
Üyeliği durduruldu
macchess adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kendi yazdığım Php bir program var
burdan
girip kendinizi sınayabilirsiniz
.
deniyorum ğüzel bi kodlama
16-03-2009, 22:27:55
#22
bycapslock
macchess adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kendi yazdığım Php bir program var
burdan
girip kendinizi sınayabilirsiniz
.
Çok güzel..
16-03-2009, 22:38:02
#23
ahtapot
Alone adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kelimeleri nasıl sayıyorsunuz, net üzerinden kendimizi deneyebileceğimiz bir site var mı ?
ofis word de sözcük sayımı var.
30-03-2009, 20:00:46
#24
bycapslock
Çalışmalar nasıl gidiyor arkadaşlar..
30-03-2009, 21:03:40
#25
D_A_X
Üyeliği durduruldu
162 kelime yazdım ama aklımdan kağıda bakmak biraz vakit kaybettirebilir.
diğer şartlarda bana uyuyor bir deneyelim belki kazanır gireriz işe ama neden bu adamların %80 i istifa ediyor onu anlamadım.
30-03-2009, 21:21:13
#26
bycapslock
Artık sözleşmeli alınıyor bu yıl ve bu yıldan sonra..
12-10-2009, 19:01:32
#27
bycapslock
Yok mu çalışma yapan..?
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler