Allah yolunuzu açık etsin.
Var mı Zabıt Katipliğine Hazırlanan
43
●2.821
- 13-10-2009, 15:34:32Nerede katipsiniz..?ChakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sene mi başladınız..? - 13-10-2009, 16:14:39Üyeliği durdurulduBu sene başlamadım görevden ihraç edilmiştim fakat şu anda henüz yeni olarak tekrar göreve alındım sakın neden ihraç edildiniz diye sormayın icra bölümünde memur idim hesap karışıkları yüzünden

Profilimdeki yazan yaşım doğru değildir değiştirmeyi bir türlü yapamadım malesef yardımcı olabilirseniz memnun olurum.
- 16-11-2009, 15:18:56Haziran'da bende kaybettim, mülakatta.. Bu alımda inşallah gireriz.. Torpil muhakkak olacaktır açıktan atama da.. İstifa konusu, katipliğin zor bir meslek olmasından, herkes yapamıyor..dogubex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle