ben varım geçen sene yapılmıştı ne güzel torpilde vardı

giremedim sınava darısı bu sene inşallah ama neden %80 istifa ediyor anlamadım.
Haziran'da bende kaybettim, mülakatta.. Bu alımda inşallah gireriz.. Torpil muhakkak olacaktır açıktan atama da.. İstifa konusu, katipliğin zor bir meslek olmasından, herkes yapamıyor..