dogubex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben varım geçen sene yapılmıştı ne güzel torpilde vardı giremedim sınava darısı bu sene inşallah ama neden %80 istifa ediyor anlamadım.
Haziran'da bende kaybettim, mülakatta.. Bu alımda inşallah gireriz.. Torpil muhakkak olacaktır açıktan atama da.. İstifa konusu, katipliğin zor bir meslek olmasından, herkes yapamıyor..