Konu
Var mı Zabıt Katipliğine Hazırlanan
16-11-2009, 03:02:08
#33
dogubex
ben varım geçen sene yapılmıştı ne güzel torpilde vardı
giremedim sınava darısı bu sene inşallah ama neden %80 istifa ediyor anlamadım.