Var mı Zabıt Katipliğine Hazırlanan
43
●2.821
- 05-01-2010, 19:20:42Çalışma önerilerin nedir.. Sınav hakkında önerilerin felanbadmast3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2010, 22:28:30Maaş : 1250 Civarı
Hakların : 657 deki haklar neyse aynı haklar sendede var .
ister q ile ister f ile girin onu siz belirliyorsunuz sınav başvuru zamanında .
105 tane metin var bunların içinden derleme yaptım 30 tanesi felan çıkıyor genelde diğerleri ufak tefek metinler çıkmamış hiç . sınav günü kağıdı veriyorlar ister monitör önüne koy ister masanın üstüne o sana kalmış 3 dk da 90 kelimeyi geçmen gerek. 90 kelimeyi geçmek sorun değil artık çoğu kişi geçiyor . ha birde ben 180 yazanların ordaki heyecana kapılıp elendiğini gördüm 90 ı geçemeyip parmakları kasılıp. her bir bireyin başında biri bekliyor . çalışma için ise bireysel çalışıyorsanız eğer siz yazarken aile bireylerinden biri başınızda beklesin arkanızda dursun yada yanınıza oturup başka bir klavye ile yazıyormuş gibi yapıp ses çıkarsın.. böyle yapmak ordaki ortama hazırlanmak için bi yoldur . yazdığınız yanlışları silmeyin silmek içi kaybettiğiniz zamanda 1-2 kelime fazla yazabilirsiniz . ben bu silme işinin önüne geçmek için bi ara monitörü kapatarak çalıştım . heyecan yapmayan avantajlı olur sınavda. klavyede başarılı olanlar mülakata çağırılır mülakatla ilgili ayrıntılarıda klavye sınavından sonra anlatayım
- 04-05-2010, 18:09:47Var mı başka hazırlanan arkadaşlar, benim üçüncü girişim olacak şu an 170-180 civarı yazıyorum 3 dakikada. Aslında ilk girişimde kazanmıştım fakat bir problem oldu ilçeye verildiğim için gitmedim vs. ama ilk alımda mutlaka sınava gireceğim bu sefer daha bilgili olarak bu işi inşallah yapmayı istiyorum.
- 04-05-2010, 18:33:52Ne zaman olacak belli değil malesef.. Haziran'da olur diyenler var ama kesin değil işte.. Umarım KPSS'den önce olur da, puanı kullanabiliriz..macchess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle