macchess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Var mı başka hazırlanan arkadaşlar, benim üçüncü girişim olacak şu an 170-180 civarı yazıyorum 3 dakikada. Aslında ilk girişimde kazanmıştım fakat bir problem oldu ilçeye verildiğim için gitmedim vs. ama ilk alımda mutlaka sınava gireceğim bu sefer daha bilgili olarak bu işi inşallah yapmayı istiyorum.
Ne zaman olacak belli değil malesef.. Haziran'da olur diyenler var ama kesin değil işte.. Umarım KPSS'den önce olur da, puanı kullanabiliriz..