Evet dostum hazırlanıyorum ilk defa gircem f klavye 2008 türkiye 36. oldum 3 dak da 200 fln yazıyorum . Torpil işi çok canımı sıkıyor illa bizde bulcaz...
Çok stresli bir iş memur gibi olunmuyor . Katiplerin % 80 i istifa ediyor maaşı 1500 1000 arası .