HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet dostum hazırlanıyorum ilk defa gircem f klavye 2008 türkiye 36. oldum 3 dak da 200 fln yazıyorum . Torpil işi çok canımı sıkıyor illa bizde bulcaz...
Çok stresli bir iş memur gibi olunmuyor . Katiplerin % 80 i istifa ediyor maaşı 1500 1000 arası .
İyi yazıyormuşsun usta ben de bugün 160'ı geçtim metin de zordu, kısmet diyelim artık torpil çok önemli değil aslında derece yaparsan alırlar direk.