Arkadaşlar merak ettim aranızda benim gibi zabıt katipliğine hazırlanan wm'ler var mı, ben bu sene ilk kez giriyorum ve 3 dk'da 140 kelime civarı yazıyorum, f klavye kullanıyorum, hazırlananlar varsa görüşelim .