• 13-04-2022, 23:17:50
    #10
    Olması gereken 1i ila 30u arasında çalıştığın gün kadarını alırsın. Örnek veriyorum ayın 25i işbaşı yapmışsındır maaş ayın 5i veya 10u ödenir siz bu maaş günü 5 günlük maaşınızı alırsınız.
    Yani kısaca herkes maaş aldığında sizin de hak edişinize göre 4 günlük maaşınızı almanız gerekiyordu.
  • 13-04-2022, 23:24:19
    #11
    Wacco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana bu şekilde hesap yaptılar 26sıyla 30u arası 4 günlük para verecekler. Nisan maaşıda mayıs 10unda yatar dediler. Yani 1-30 nisan çalıştığım para mayıs 10da yatar ama burada benim para açığım olmuyor mu böyle olunca?
    Kurumsal yerler genelde bırak bekletmeyi, çalışma ayının son günü yatırırlar bunlar 10 gün bekletiyorlar demek. Keşke insanların emeğinin karşılığını 1 gün bile bekletmeden tam zamanında verseler.
  • 13-04-2022, 23:25:11
    #12
    GOOGLE PARTNER🚀DİJİTAL1
    Wacco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana bu şekilde hesap yaptılar 26sıyla 30u arası 4 günlük para verecekler. Nisan maaşıda mayıs 10unda yatar dediler. Yani 1-30 nisan çalıştığım para mayıs 10da yatar ama burada benim para açığım olmuyor mu böyle olunca?
    Evet hocam 10 günü içerde bırakıyorlar çoğu yerde bu 5 gündür aslında sizin şansınıza orada 10 gün.
  • 13-04-2022, 23:25:49
    #13
    Vitruvius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurumsal yerler genelde bırak bekletmeyi, çalışma ayının son günü yatırırlar bunlar 10 gün bekletiyorlar demek. Keşke insanların emeğinin karşılığını 1 gün bile bekletmeden tam zamanında verseler.
    10 Gün açığım olacak onu anladım 10 gün bedavadan çalışmış olacağım. Muhasebeci arkadaşla konuştum ordaki o da öyle söyledi
  • 13-04-2022, 23:25:50
    #14
    Wacco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana bu şekilde hesap yaptılar 26sıyla 30u arası 4 günlük para verecekler. Nisan maaşıda mayıs 10unda yatar dediler. Yani 1-30 nisan çalıştığım para mayıs 10da yatar ama burada benim para açığım olmuyor mu böyle olunca?
    .
    her şirketin ödeme tarihi / ödeme şekli farklıdır. önemli olan söyledikleri zamanda tam olarak ücretinizi yatırıp yatırmamaları. 1inde deyip 2 ay sonra veren şirket bile var

    personel 1 ile 30 arasında çalışır. sonraki süreçte işin muhasebe kısmı devereye girer, izinler - raporlar - mesailer vb. diğer evraksal işlemler halledilir. bankaya ödeme emirleri geçilir sonrasında ödeme alırsınız
  • 13-04-2022, 23:28:38
    #15
    Vitruvius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurumsal yerler genelde bırak bekletmeyi, çalışma ayının son günü yatırırlar bunlar 10 gün bekletiyorlar demek. Keşke insanların emeğinin karşılığını 1 gün bile bekletmeden tam zamanında verseler.
    muhasebesel olarak doğru değil hocam. farz edin ki son gün personel rapor aldı ? bunun sgk işlemleri - ödeme hesaplaması ne olacak ?
  • 13-04-2022, 23:29:57
    #16
    BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    muhasebesel olarak doğru değil hocam. farz edin ki son gün personel rapor aldı ? bunun sgk işlemleri - ödeme hesaplaması ne olacak ?
    Dediğiniz gibide 10 gün açığım oluyor mart 26da işe girdim. Mayıs 10unda 34 günlük maaş aldım 10 gün heybeye gidiyor.
  • 13-04-2022, 23:30:47
    #17
    Platin üye
    Maaş gününe kadar olan süreyi alırsınız hocam.
  • 13-04-2022, 23:30:53
    #18
    BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    muhasebesel olarak doğru değil hocam. farz edin ki son gün personel rapor aldı ? bunun sgk işlemleri - ödeme hesaplaması ne olacak ?
    Hocam şahıs şirketim olduğundan maaşlı iş konusuna çok vakıf değilim lakin eşim akbank personeli ayın son günü tüm personel maaşlarını alır, 1 gün bile aksamaz. Hatta resmi tatil olacaksa ayın 29,28 veya 27'sinde bile yatırdıkları oluyor.