Wacco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana bu şekilde hesap yaptılar 26sıyla 30u arası 4 günlük para verecekler. Nisan maaşıda mayıs 10unda yatar dediler. Yani 1-30 nisan çalıştığım para mayıs 10da yatar ama burada benim para açığım olmuyor mu böyle olunca?
.
her şirketin ödeme tarihi / ödeme şekli farklıdır. önemli olan söyledikleri zamanda tam olarak ücretinizi yatırıp yatırmamaları. 1inde deyip 2 ay sonra veren şirket bile var

personel 1 ile 30 arasında çalışır. sonraki süreçte işin muhasebe kısmı devereye girer, izinler - raporlar - mesailer vb. diğer evraksal işlemler halledilir. bankaya ödeme emirleri geçilir sonrasında ödeme alırsınız