Bana bu şekilde hesap yaptılar 26sıyla 30u arası 4 günlük para verecekler. Nisan maaşıda mayıs 10unda yatar dediler. Yani 1-30 nisan çalıştığım para mayıs 10da yatar ama burada benim para açığım olmuyor mu böyle olunca?
Evet hocam 10 günü içerde bırakıyorlar çoğu yerde bu 5 gündür aslında sizin şansınıza orada 10 gün.